pierca tungan?

JA, Låter som en super idé! Jag har ju somsagt hål i ögonbrynet Men när jag tog det så var planen att jag egentligen skulle ta hål i tungan. Men jag ändra mig precis när jag skulle pierca mig, För jag hade velat ha i ögonbrynet i ungefär 1 år då. Så det blev där också. Men idag kände jag verkligen att jag ville ta hål i tungan så tror nog jag ska göra det om 4-5 dar för då får jag mina pengar höhö! Fast min pappa kommer tappa hakan haha, han gillar inte sånt.. Men jag ska göra min föra grej hahaha vet ni vad jag gjorde förut när jag ville pierca mig? Jag sa att jag skulle skära mig hahaha menmen, Goda tider det. Vi får se om jag vågar men jag ska nog göra det! KRAM
(Bild lånad av mariana)! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0