tisdag&onsdag

Goddag... Igår runt 15 tiden gick jag&mariana ner till ängen & träffa sofia,azad,monir&mikael. Vi skulle grilla men vi chillade bara. Vi åt massa GOsaker och röke vattenpipa. Skit kul faktiskt... Efter ett tag kom orre dit också. Vi satt där efter det så gick alla hem till monir och var där ett tag. Sen gick jag hem och åt lite mat.
Skit gulligt, Jinos bjöd oss på någon lokalfest men som jag förstod åkte inte dom heller hehe. Gick hem till mariana&liliana seanre och vi snacka om allt.
Idag skulle jag träffa Malak egentligen men jag orkar inte, Så vi ska ta det någon annan dag istället. Vet inte vad jag ska göra, men har precis duschat & målat naglarna. Ska fixa lite saker, sen får vi se vad som händer. Det tråkiga är att dom andra tjejerna inte har lov nu, Dom har lov nästa vecka menmen, pusspuss ♥

hahah skit fula. Bilden togsför kanske 1,5 år sedan!

Kommentarer
Postat av: Jinos

Haha nej vi orkade inte röra på oss i sista sekund. Men vi borde hitta på nåt under veckan, dra nånstans ( :

2009-04-08 @ 14:13:36
URL: http://sadwand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0