tråkigttråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina vänner
3. Hur lång är du? 1,64 - 1,65
4. Vilken är den senaste filmen du sett? någon svennefilm
5. Vem ringde du senast? yani
6. Vem ringde dig senast? yani
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? 'Mm jag vill snacka med dig<3 '
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, beror på vem det gäller..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? En vecka sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med honungsbrunt runt pupillen
12. När vaknade du i dag? 06:30
13. Vilken är din favoritplats? svår fråga.
14. Vilken plats föredrar du minst? -
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning
16. Vad skrämde dig om natten som barn? spöken
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? ashkin tror jag:p
18. Hur stor är din säng? hos pappa-normal hos mamma-lite större en normal
19. Har du stationär eller bärbar dator? stationär tror jag hehe
20. Sover du med eller utan kläder på dig? halvnaken kan man säga
21. Hur många kuddar har du i sängen? 2
22 Vilka städer har du bott i? endast sthlm
23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor eller ballerina
24. Är du social? beror på vem jag är med
25. Vilken är din favoritglass? sandvish eller vad det heter
26. Vilken är din favoritefterrätt? jadu..
27. Tycker du om kinamat? jaap
28. Tycker du om kaffe? gjode när jag var 3år
29. Vad dricker du till frukost? juice
30. Sover du på någon särskild sida? mest vänster sida
31. Kan du spela poker? nej
32. Tycker du om att mysa/kela? ja:)
33. Är du en beroendemänniska? he-he
34. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
35. Vill du ha barn? 1 högst 2
36. Kan du några andra språk än svenska? mja, men inte så bra
37. Har du någonsin åkt ambulans? nope
38. Föredrar du havet eller en bassäng? inget utav det
39. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
40. Äger du dyrbara smycken? nej inte så värst
41. Vilket är ditt favoritprogram på tv? andra avenyn!
42. Kan du rulla med tungan? vet inte?
43. Vem är den roligaste människan du känner? ashkin
44. Sover du med gosedjur? men ja:$
45. Vad har du för ringsignal? Magic systeme - Ki dit mie
46. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? några
47. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt "våldtäcksalarm"
48. Flirtar du mycket? neeejdå
49. Kan du byta olja på bilen? nej, tror jag inte
50. Har du fått fortkörningsböter någon gång? ne
51. Vilken var den senaste boken du läste? 'Vampyren i blackeberg'
52. Läser du dagstidningen? ibland vid frukosten
53. Dansar du i bilen? inte ofta kan jag ju säga då
54. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 105,9
55. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1-2 nätter kommer inte ihåg vad det var

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kan väl inte hända något speciellt. Bara att tungan svullnar och att du har ont i en vecka kanske ungefär;) . Jag hade inte så stora problem med det men jag tog mitt första hål för två år sen och i dag har jag inte någon i för man tröttnar på den. Tog mitt första hål när jag gick i 8an och mitt andra hål i tungan när jag gick i 9:an och nu går jag i första ring. Om jag ska vara ärlig tycker jag själv att det är onödiga pengar. Fast det är väl fint. Jag kan ju inte säga att jag ångrar det men tycker du ska tänka en dag extra ;)

Men hoppas det går bra om du vill göra det för om du vill så klart du ska göra det =)

Hoppas du har haft en bra dag <3

2009-04-27 @ 22:01:25
URL: http://missadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0