valborg!

Tjaaa... Imorse åkte jag ju & mötte vickie i väsbystation runt 09tiden. Vi gick direkt till solexpress & efter det gick vi till väsbycentrum & åt frukost sen kolla vi runt i massa butiker. Hitta lite saker där. Efter det gick jag en snabbis till skolan & därefter så åkte jag&några till stinsen där jag hitta lite till.. Ni får bild! Kom hem för kanske 15min sedan & ska börja fixa mig när som helst.. Vet inte exakt vad vi ska göra ikväll, Men något blir det ju. Nä nu ska jag fortsätta med mitt, Ni får ha en trevlig valborg! (om man säger så) pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: vanessa

vart är tröjerna i från :D

2009-05-01 @ 17:24:20
Postat av: Anonym

från hennes egna mode-affär :-)

2009-05-01 @ 18:03:53
Postat av: Anonym

vart är din tuptoppoch den vita med fågel ifrån? :) svara tack! =)

2009-05-03 @ 15:17:41
Postat av: L

Den är ifrån H&m =)

2009-05-04 @ 18:54:39
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0