jävla fågel!

Hahaha fan va äckliga kompisar jag har! Maria en kompis skrev till mig nyss... Såhär led "samtalet"...


maria, säger:

jag ska webba med en kille jag måste webba med dig kan du kolla hur jag ser ut

maria, säger:

är det nån bredvdidg dig?

L, säger:

nej

L, säger:

SHUUU SKA DU WEBBBA

L, säger:

varför

maria, säger:

men är det nån bredvid dig?

L, säger:

neeej


Om ni undrar så blev jag chockad för hon har aldrig varit kär & smäller till en bara man säger att hon är fin.
Sen när hon väl sätter på sin cam, så sitter hon och visar sina bröst utan något & helt allvarlig hahaha jävla snurre! Så frågar hon mig ifall hon var fin haha, käravänner käravänner
Här har ni en bild på maria:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0