12 augusti 2009

Hejsan....

Igårkväll/natt när jag gick & la mig runt halv02tiden typ? Så kunde jag verkligen inte somna låg & vred&vände på mig tills klockan blev något runt 03tiden?.. Sedan somna jag! Vakna iaf runt 07tiden eller något sånt, varför? Har jag inte svart på satte på min klocka på halv 09tiden menmen, Gjorde mig i ordning sedan runt 11tiden så åkte jag till station & mötte min ääälskling T som kom hem från Bangladesh runt 08tiden imorse =) Vi var ute & sådär sedan kom hans kusin & var med också. Kom hem för ett tag sedan & händer nog inget speciellt för mig idag, Måste börja lägga mig lite tidigare fan, Så jag orkar upp till skolan på måndag -.- Ni får ha det så gött. Kram


Kommentarer
Postat av: mille

HEJ LINNIA



Har av en slump gått in på din sida, var tvungen att stanna till när jag fick se din bild, och därmed blivit en beundrare av din skönhet.



Vill inget annat än att säga det uppenbara och det antagligen något du hör väldigt väldigt ofta på stan..



Vad du är vacker, väldigt väldigt vacker...



mvh mille



ps: vill du veta vem jag är så lägg in mig på msn så kanske jag avslöjar något om mig...



Ciao bella

2011-12-27 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0