20 augusti 2009

helloow....

Idag vakna jag runt 07tiden men låg kvar i sängen för tänkte inte gå till plugget egentligen eftersom jag hade ont i halsen men jag tvinga upp mig efter kanske 30minuter? Åkte till skolan runt 09tiden gick runt i typ hela skolan & leta efter det rummet jag skulle ha intervju i men hitta det inte så fick gå runt med en lärare & leta i kanske 10minuter till... Sedan kom läraren jag skulle ha intervju med, Det var klart runt 09:30tiden ungefär efter det så gick jag hem till azad en snabbis med kakan&nazar efter det gick vi tillbaka & satt ute med några efter ett tag kom Bellen&massa, Vi gick & åt & nu sitter jag här hemma =) Åkte aldrig till kista, pallant! Ska träffa T runt 15tiden kanske? Får se vad vi hittar på men nu ska jag fixa en sak. Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0