20:30

Hallådär....

Idag så ringde Sofia.M till mig & bad mig komma ut. Jag tog bussen ner till centrum & fick sällskap av Azad. Sedan så mötte jag Sofia & vi gick hem till henne en snabbis, Hon åt & berätta massa saker... Efter ett tag så gick vi hem till Ashkin som kommit hem från Grekland!! =D menmen, När vi kom dit så visa Ashkin massa bilder & skit sen berätta hon massa saker =) (hon har tydligen gift sig i Grekland...) Grattis, haha! Åkte hem runt 19tiden kanske?.. Eftersom jag skulle äta & fixa mitt rum som jag skrev tidigare... Nu sitter jag här & väntar på att min papi ska komma hem, Kanske uppdaterar senare. Kramo
Bjussar:


jag skrattar idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0