22:34

Godkväll allesammans....

Efter middagen så skulle jag ju hem till Ashkin men när jag väl skulle ta bussen så hittar jag inte mina nycklar, Letade i kanske 30-40minuter? Sedan ringde jag pappa så vi kolla om dom låg i bilden & det gjorde dom. Blev skit glad, Fast det bara är nycklar menmen =D Så runt 20tiden åkte jag ner till centrum så mötte jag Ashkin,Anna&Sofia ute... Vi var ute ett tag sedan gick jag&Anna hem till Ashkin & efter ett tag gick vi ut igen för dom skulle ta en cigg. När vi är ute så går vi till en gård sen när vi ska vandra hem till Ashkin så står det en gubbe bakom hörnet & gömmer sig typ med stringkallingar, strumpbyxor & stor svart mössa ;o Vi blev skit rädda så säger jag "springtävling" så börjar vi kuta, hahah mobbade! Vi kom hem till Ashkin oskadda ;) Kom precis hem & ska ringa T närsomhelst. Sov gott
A&L i edsberg 08? :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0