24 augusti 2009

Heejj....

Igår så tog jag en promenix med mamma & sedan gick vi & handla mat<3 Efter de så gick vi hem & åt lala... Sedan satte vi på en film & kolla på den, Skit bra! Tog det bara lugnt hemma igår som sagt... Vakna runt 09tiden imorse för solen lös in i rummet -.- menmen, Kunde inte somna om så gick upp & fixa lite saker här hemma. Min pappa ska komma hit snart & hjälpa mig med lite saker (för min mamma är på jobbet) Sen lite senare ikväll ska jag hem till min pappa igen =) Tänkte lägga upp bilder på mina outfit jag haft dom här 4dagarna jag varit hos min käre mor! Men nu ska jag lyssna på musik & göra iordning lite grejor. Puss på dig
Tagen 07:

cose della vita

Kommentarer
Postat av: mariana

ååh, öland09 minnen!

2009-08-25 @ 00:58:09
URL: http://mserna.blogg.se/
Postat av: L

haha, aa!<3

2009-08-25 @ 20:40:44
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0