3 augusti 2009


Den här låten lyssna min mamma alltid på när jag var runt 3års åldern =) Hitta den i en kompis blogg...

Idag har jag inte gjort något speciellt, Har fixat mina garderober & mitt rum bara, nästan... Tror inte det händer något speciellt heller faktiskt, Det är något fel på mitt huvud :s Har fortfarande huvudverk.... Vickie älsk ringde & sa att hon ville att alla tjejer skulle göra något, men hon skulle höra av sig menmen, Vi får se helt enkelt =) Har precis ätit & nu ska jag sätta på en film & kolla, Pratade med min Baby T idag också <3 Ha det så gött. Kram

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: klart du vet, bdbnörd ;)

2009-08-04 @ 00:52:27
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0