31 augusti 2009

TjaTja...

Åkte till skolan runt 08tiden imorse & idag börja vi riktiga skolan. Det gick rätt så bra! Hade, Matte, SO & stöd... Efter skolan så gick jag & Daniella till centrum & leta efter prao & jag kanske har fixat en plats måste bara säga till vilka dagar =) menmen, Efter de gick jag hem till D en stund, åt &sånt... Sedan var jag tvungen att åka hem till Mariana&Lilly för alla vi tjejer skulle mötas hos dom & prata om massa saker. Åkte hem runt halv 19tiden & nu är jag hemma, Har ätit & ska börja packa närsomhelst för jag ska hem till min mor idag. Har sånn jävla huvudverk, Hela huvudet dunkar =( Kanske ska sova över hos Mariana idag men får se om jag orkar för mitt huvuuud vill bara dö!! (jag skoja...) Men nu ska jag fortsätta hära. Kram
man lär sig av sina misstag...


haha en låt jag lyssna på 05 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0