alvik

Tjaallåå....

Igår runt 19tiden kom tjejerna hit & föra/fixa sig också. Sedan runt 21tiden ungefär tog vi tåget mot stan sedan tog vi tunnelbanan till alvik där det var latinofest... Fyfan vad kul jag hade! Träffade lite folk där också, Kuul!! =) Satt inte ner på hela kvällen nästan, & dum som jag är hade jag mobilen i bröstet & det blev svettigt :| Och min skärm förstödes så nu kan jag inte använda min mobil för jag ser inget, buhu... =( Men jag brukar alltid ha den där...? Varför ska det just fucka då, jaja... Vi åkte hem runt 04tiden typ?.. Sov hos Anna inatt & kom hem för ett tag sedan & fixat lite här hemma för det var stökigt men nu ska jag göra lite annat, som att.... gråta? Åkte inte till täby idag, skulle träffa Robin&så. Men vi ska ta det en annan dag. Hejdå
Lite bilder från igår:




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e tjejen med brunt långt hår och randig vit svart tröja ser inte hennes ansikte

2009-08-30 @ 23:15:25
Postat av: L

de är mariana :)

2009-08-31 @ 06:41:21
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

okeej.. vem e killen hon dansar med då? :p

2009-09-06 @ 13:18:41
Postat av: L

Det är en nära killkompis till henne, varför?

2009-09-07 @ 17:15:06
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0