förlorare

God eftermiddag....

Igår runt 22tiden tog jag bussen ner till centrum där jag mötte Anna & vi köpte läsk&tuggumi sedan fick vi skjutts hem till Mariana var där ett tag sedan gick vi ner till station runt 23tiden ungefär?.. Vi tåg tåget där vi mötte Yani&Narin. Vi fortsatte mot Sollentuna där det var fest i edsberg, Jag hade fan kul =) Vi spela kortspel (bubblan...) & Jag förlora alla gånger förutom kanske 4 & vi körde kanske 50ggr hehe... Var helt inne i att få par så ja, så blev det haha! Runt 05tiden? Åkte Nico & köpte McDonalds till alla, Mums! Vi tog första tåget & kom hem runt 07tiden imorse, Vakna runt 12 & sedan åkte jag till IKEA med min papi kom precis hem & har köpt lite små skit =p Tack<3 menmen, Ska ut på promenad med mamma snart sedan ska vi handla. Poss
tagen 07? :


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem va ni hos i edsberg?

2009-08-23 @ 19:01:24
Postat av: L

varför undrar du?.

2009-08-23 @ 22:26:58
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

otrevlig?

2009-08-24 @ 14:14:03
Postat av: L

NejNej, utan undrar varför någon anonym som inte skrivet dit sitt namn ska veta vart vi var på fest?.. Så, varför undrar du? ;)

2009-08-24 @ 16:31:39
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0