fredag

Heej.....

Idag vakna jag rätt så tidigt, tog en dusch & lite annat sedan tog jag bussen till cenrtrum. jag & Daniella fortsatte mot plugget. Vi skulle möta vår grupp men vart? Vet jag inte...Så vår grupp hade tydligen gått (vi skulle på utflykt...) Så vi börja gå mot gunnelsgård efter de så gick vi hem till Emelie & var där ett par timmar, Gjorde massa videon när vi driver, hehe. Runt 16tiden tog jag bussen hem & hämta pengar sedan åkte jag ner till centrum igen där jag mötte tjejerna & vi köpte lite till morgondagen =) Gick hem till Anna en stund därefter & sedan gick jag till centrum iiigen & mötte min mamma sedan tog jag bussen hem. Har fixat lite saker & här sitter jag nu... T ska komma hit också, Men nu ska jag ladda upp en video på facebook, haha! Pussinuss
Daniella&L

aventura ft. wisin y yandel and akon "all up to you"

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jävla knäppis! :( Ta den absolut fulaste bilden.................

2009-08-29 @ 12:50:26
URL: http://daniellaolivia.blogg.se/
Postat av: L

såå ful är du ju inte -.-:D<33

2009-08-29 @ 19:02:45
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0