fredagen& planer för lördagen..?

Min fredag - Runt 14tiden åkte jag&Anna till stan & skulle handla, Jag köpte bara ett par höga klackskor & en liten väska. Sen hitta jag inget speciellt...  Vi kom hem runt 19tiden ungefär. När jag kom hem börja jag göra mig iordning direkt. Sedan runt 21tiden tog jag bussen ner till station där tjejerna redan var vi åkte till märsta, Gick hem till Jocke ett tag sedan tog vi tåget mot rosersberg eftersom vi skulle på fest där, Men det blev inte av.. Så jag,Lilly,Ashkin&Mariana åkte vidare till Akalla där det var en annan fest =) Dom andra åkte hem tror jag?.. Men iaf, Jag hade inte så himla kul på den festen eftersom jag hade sån himla huvudverk! Kom hem runt 07tiden imorse & vakna för kanske 1,5 timma sedan, Har precis kollat klart på en film & ska börja göra mig iordning nu, Jo.. för alla tjejerna ska dra hem till Bellen & föra, Blir nog kul. Men nu måste jag gå, pusshej !

Kommentarer
Postat av: emma

vilket gymnasium och vilken linje kommer du gå på ? =)

2009-08-01 @ 18:22:08
Postat av: jossan

Fett ball design! :)

2009-08-02 @ 14:11:51
URL: http://jossieeriksson.blogg.se/
Postat av: L

sv:

emma - jag kommer gå vilunda, iv tyvär gick inte hela sommarskolan..



jossan - Tack =)

2009-08-03 @ 00:55:40
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0