gröööönt

Ahhej....

Idag vakna jag runt 07:30tiden åt & gjorde mig iordning sedan mötte jag Daniella&Mariana runt 09tiden i centrum & vi fortsatte mot plugget... Vi hade något test idag som höll på hela dan vi börja med det runt 09tiden & sluta runt 12?.. Vi gick runt i centrum sedan & jag såg ett par skiit fina klackskor jag vill haa! Men ville inte slösa mina sista pengar på dom =( Vet ni vad jag köpte istället? JO, Hårfärg (ljusbrunt!!) Gick hem till Dani & hon färga mitt hår men jag hade i för kort tid för trodde det skulle bli för mörkt så det blev GRÖNT! buhu...... & kan inte färga det på ett tag heller får mina pengar om 10dar & måste låta mitt hår vila lite nu asso! menmen, Kom precis hem & vill gråta för det lyser grönt jaja. Ha det bra
Före/Efter:

(slitna toppar!!) Blev det fint/fult? =O

fuling&bebis :D

Kommentarer
Postat av: mariana

VAD FAN HAR DU GJORT?!

2009-08-18 @ 17:21:33
URL: http://mserna.blogg.se/
Postat av: L

betalat för att färga håret grönt... buhu!=(

2009-08-18 @ 20:24:14
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: vickie

men fan linnea du ska va blond har vi ju sagt!

2009-08-18 @ 21:53:57
Postat av: Anonym

hur fan kunde du färga bort ditt blonda hår

2009-08-19 @ 16:00:33
Postat av: L

sv:

vickie - ja men vafan, såg smutsig ut=(

anonym - det är frågan... ångrar det just nu som FAN

2009-08-20 @ 11:24:48
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0