halvnaken framför grannarna!?

Ohja... Min mormor väckte mig runt 10tiden för för att jag skulle låsa dörren efter henne (hon skulle iväg...) Så när hon öppnar dörren slänger hon upp dörre istället & jag står där med bara string & BH, & tror inte ni att mina grannar står precis utanför & väntar på hissen? Hela jävla familjen typ.... Dom står & skrattar för min mormor kommer ut glad & jag står där halvnaken helt nyvaken & russinögon -.- Fyfan vad pinsamt!! & medans jag säger, men mormooor! Så kommer hon skrattande & säger OJJ ! Hörde att dom fortsatte o skratta när jag stängde dörren menmen...
Vakna för ett litet tag sedan eftersom jag gick & la mig efteråt. Vet inte vad som händer idag, Ska prata med tjejerna, Vickie ville att alla skulle göra någonting idag iaf =) Kanske uppdaterar senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA fyfan va dum du va på sista frågan, inlägget under skrev jag ju under sushi bilden att det var det äckligaste jag någonsin ätit! xD woffwoff

2009-08-05 @ 00:59:01
URL: http://sofiakhan.blogg.se/
Postat av: jluia.blogg.se

ohyes!

2009-08-05 @ 17:27:50
Postat av: kristinaa

oops, pinsamt :P

2009-08-07 @ 02:29:38
URL: http://kristinaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0