helgen

Lördagen - Vi tjejer möttes vid station & därefter tog vi bussen till Bellen. Vi föra hos henne tills klockan blev runt 23tiden?
Sedan tog vi tåget till märsta, Där det var fest hos Ivan. Det var en massa folk där & det var rätt så kul! =) Bellen&Yani åkte hem till bellen lite tidigare & vi andra skulle dit lite senare, Runt 02tiden tog vi nattbussen mot väsby. Jag åkte hem eftersom jag inte orka åka till Bellen... & Idag så vakna jag av att min mormor skrek för något -.- Runt 15tiden gick jag,min mamma&mormor till centrum & kolla runt, fika... Fick 2par shorts, Tack mami! <3 Kom hem för ett litet tag sedan, Skulle på fest med tjejerna i tullinge men jag orkar inte följa med för jag fått huvudverk igen =( menmen, Nu ska jag hjälpa mamma med maten, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser du inte hur fult det är med så där långt hår? typ en slinga. du borde kapa av en rejäl bit

2009-08-02 @ 20:52:46
Postat av: L

Fult?:D haha tycker det låter som lite avundsjuka här,va? ;) Vadå en slinga? Äru dum haha har tyvärr inte allt hår framme där sörru

2009-08-02 @ 22:54:50
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0