helt borta?

Jadu det är frågan fan.... Efter maten runt 18tiden så gick jag & la mig direkt för jag inte mådde super + att jag bara sov 4timmar inatt så vaknar jag runt 20:30tiden ungefär & kollar på klockan & trodde jag hade sovit ett helt dygn (alltså till nästa dag...) Så hoppar jag upp från sängen och går in till min pappa&hans fru som sitter vid datan i andra rummet....
Jag - Har jag sovit ett helt dygn? =O
Pappa - Aa, Har gått in flera ggr för o kolla om du andades för du brukar inte sova såhär länge så blev misstänksam!
Jag - Meh =O Varför väckte ni inte mig? Nu har jag missat prison brek som skulle komma inatt.....
Pappa - Men jag trodde du var trött, så lät dig sova
Jag - Men ååh.... (&börjar gå...)
Pappa - Nädåå, Du har kanske sovit i någon timma :D
Fan vilken lättnat, alltså jag trodde verkligen att jag sovit ett helt dygn, vettefan! Menmen, Har legat & kollat på en film tills nu, Mariana sa att jag skulle komma på fest lite tidigare men som jag skrev längre upp så mådde jag inte kanon & så måste jag lägga mig i god tid dom här sista dagarna så jag orkar upp på måndag. Men ett måste prison break som kommer lite senare, får ej missa!  Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0