home sweet home

Tjenamors....

Igår runt 20-20:30tiden gick jag hem till mariana där yanina redan var, Vi föra lite där lite senare skulle vi gå ner till station men vi lifta. Vi åkte till tensta där Bolivianska festen var, Det fanns en annan latinofest i Gubbängen också, om det hette så? Menmen, Jag hade faktiskt kul, Åkte dit med Mariana,Yanina&Lilly =) Fan vad svettiga vi blev när man dansa, För det var så mycket folk! När man kolla på folk kunde man tro att dom duschat med kläderna på hehe... Iaf, Vi tog nattbussen mot väsby station runt 04-05tiden kanske? Sen fick vi promenera enda hem från station -.- Gick hem & sov iaf & nu sitter jag här, Vakna runt 14tiden har inte gjort något speciellt sens dess men nu ska jag göra en macka. Pussis

*Imorgon kommer nog bilder, för ska förhoppningsvis hem till min far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0