lediga i 9dar

Tjaaa....

Imorse runt 09tiden mötte jag Mariana vid centrum & vi knalla till plugget när vi väl kommer dit så säger dom att vi är lediga för att vi gjorde det där testet igår... Helt onödigt ju att vi kom!! Vi är lediga i 9dar, Känn på den sörrni ;);) men vi var där ett tag iaf & tog det lugnt med massa från skolan som hade plugg hehe. Efter de så gick jag&emelie hem till Daniella & åt kinanudlar, starkt tycker jag! :$ & Daniella ljög, jag gjorde visst testet, hehe!.. Kom hem för ett litet tag sedan & här sitter jag nu ska börja packa eftersom jag ska hem till min mor idag. Kanske uppdaterar senare. Pussis
Dagens outfit:

Sean Paul - So fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0