lördag

Hejsan.....

Igårkväll runt 22tiden kom T hit. Jag satte på en film sedan somna han & jag gick upp & gjorde lite sedan väckte jag honom & sa att han skulle lägga sig där uppe om han skulle sova men då ville han inte sova längre.... Vi kollade på TV & lite sånt sedan dusch det var så jävla varmt. Fast att jag hade öppet fönster :s menmen, Somna runt 03-04tiden?.. & Idag så vakna vi runt 12tiden ungefär, Gick upp & åt frukost sedan fick jag så himla ont i magen =( Hade det igår med, vet inte varför.. oh! Han åkte hem runt 14:30tiden för jag mådde som jag gjorde när han gick la jag mig i sängen direkt & vakna för 30minuter sedan. Hehe! Just nu håller jag på o fixar mig, Tjejerna kommer hit runt 19tiden? Vi ska föra här sedan fortsätter vi mot Alvik där det är latinofest =) Men ska fortsätta med mitt. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart sov t från början`? efter som du bad han gå upp?

2009-08-30 @ 08:55:45
Postat av: shewa

nice blogg hehe

2009-08-30 @ 12:46:25
URL: http://sshewa.blogg.se/
Postat av: L

sv:

anonym - i soffan där nere, varför?

shewa - tack he-he

2009-08-30 @ 15:53:44
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0