lördag

Tjenna.....

Igår runt 15tiden kanske så åkte jag ner till station där jag mötte Sofia & vi åkte till Rinkeby & gjorde lite ärenden... Efter det så åkte vi tillbaka till väsby där jag mötte min mami & vi köpte mat (jag köpte pizza, igen...) Sedan åkte vi hem & satte på en film. Fick ont i magen efter de så jag vila lite skulle ut med några egentligen, Men nej så blev det inte....
Idag så skulle jag till IKEA med mamma&pappa men min pappa har brytit sina revben så han kunde inte gå så bra så vi tar det på måndag förhoppningsvis. Har inte gjort så mkt idag skulle baka med Sofia tidigare men så blev det inte & ikväll blir det att vara med tjejerna =) Är ensam hemma ikväll/natt, buhu... Kommer inte kunna sova inatt menmen ska fixa&trixa lite nu. Kramis
Bild från 07-08?:

Skit gammal låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0