Ohja

Hejj.... Igårkväll runt 20tiden kanske? Pallra jag mig hem till Mariana där Yani redan var, Efter ett tag så kom Bellen,Ellen&Vickie också dit. Vi föra där sedan runt 22tiden ungefär? Drog vi ner till station där det var fest hos Ibbe tror jag han hette hehe, Vi var där till 00tiden? Sedan tog vi tåget till märsta & gick på en annan fest där, Först så var vi hos Ivan sedan drog alla hem till Mary & fortsatte där =) Haha, Vi körde sanning eller konka ? Haha, fick se lite av allt möjligt ;)
Hade riktigt kul faktiskt, Vi var där tills 05tiden efter det så skjuttsa Joel&sebbe ner mig,mariana&yani nästan ner till station där vi satt ute vid någon busshållsplats sedan skuttsa Joel hem yanina då det bara var, jag,mariana&sebbe vi snacka om allt möjligt sedan kom Joel tbx.... Sebbe skjuttsa ner oss till station sedan runt 06tiden för vi skulle ta första tåget hemåt & det gjorde vi. Kom hem runt 06:30tiden imorse & la mig direkt! Idag blir det nog att vara hemma hos mariana med några stycken, Men ska hem rätt så tidigt för T sa att jag skulle träffa honom INNAN 12 på dan -.- kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0