Bolivianskfest

Hallåå...

Vakna av att mariana ringde mig runt 13tiden så berätta hon en sak så jag fick värsta klumpen i magen men hon drev, Vilken lättnad! =D Menmen, Har ätit frukost & krämat in mig lite & nu sitter jag här & lyssnar på mjusiiik! Ska fixa lite saker snart sen senare ikväll drar vi till Bolivianskafesten, Får hoppas det blir kul! =)
På tal om busringningar.... Jag förstår att ni tycker det är kul & stöna i telefon men hur orkar ni ringa runt 02 på natten? På något sätt lät det som min morsa igår men det var det inte, haha! Tror inte hon skulle ringa & stöna i lur till mig heller när vi sitter i samma hus.... Men iaf, Personen/Personerna trodde väl att jag ropa på min mamma för, jag vet inte...? OnödigtOnödigt sörrni! ;)
Men som jag skrev lite längre upp så, Ska jag fixa lite saker! Ni får ha en trevlig lördag, Kanske uppdaterar innan jag drar hemifrån. Kram
Ráfaga - Enganadora

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Om jag är bra på design? =) är rätt bra på att göra headers, annat kan jag inte :) Men du kan se dom designer jag gjort på min blogg så får du själv bedömma om dom är bra eller inte..

2009-08-08 @ 22:02:35
URL: http://cwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0