sha


Just nu sitter jag & kollar lite saker på Facebook, Tessie hade taggat mig med en bild från igår fyfan vad ful säger jag bara haha! Sitter och har fingret i munnen medans jag kollar in i kameran med fulaste minen -.- till annat....
Skrev ju tidigare att jag skulle hem till Mariana eftersom hon skulle ha chill hemma hos sig, Så sa jag ju också att jag skulle hem rätt så tidigt men hon var i stan & kom hem runt 22:30tiden kanske? Så jag åkte hem till min pappa istället & här sitter jag nu =) Tänkte gå & lägga mig i hyffsad tid idag så jag orkar upp imorgon, Men vi får se hur det blir med den saken... Tänkte bjuda på lite mer bilder från i veckan, Blir lite för mkt bilder påengång nu men det skiter jag i =D puss
Bjuder på lite extra (klicka på bilderna) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0