tidsfördriv

Senaste
1. Kompisar du träffade: tjejerna
2. Personen du pratatade med i telefon: pappa
3. Du fick SMS av: tanvir
4. Du kramade: tanvir

Idag

5. Kläder: svarta jeanstights, vitt linne & grå kofta
6. Bättre än igår: osäker

Imorgon
7. Är det: torsdag, eller det är?..
8. Planer: inget planerat

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? kolla mobilen
16. Vad åt du sist? middag (kyckling,ris&sås!)
18. Tror du på distansförållanden? nej inte riktigt
19. Vem tänker du på just nu? ..
20. Tror du att personen tänker på dig med? nej
21. Vart reste du sist? reste? åkte till öland hihi
22. Vad gjorde du igår kväll? kolla på bästa filmen :D
23. Ler du ofta? om jag ler ofta
24. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek om inte så skönhet
25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ibland
26. I vems säng sov du i igår natt? min egna
27. Vilken färg har din tröja? vit

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. Gråter du när du skadar dig? nej

Lycka

32. Är du en glad person? ja
34. Önskar du att du var lyckligare? nerå
36. Kan musik göra dig glad? JA

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?  ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? ja
39. Har du en flick/pojkvän? ja, pojkvän & flickvän
40. Är du nöjd med det? ja =)
41. Är du kär? jarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0