tidsfördriv

Skulle du..
1.Skulle du vilja vara längre? ja, vill vara 1,70
2.Skulle du vilja väga mer? ja, vill väga 55
3.Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Nej, inte om jag hade någon annan?
4.Skulle du vilja ha sex med en kändis? nej
5.Skulle du vilja supa dig full nu? nej

Kan..
1.Kan du röra på öronen? tror nog inte det
2.Kan du slicka dig på näsan? ja hehe
3.Kan du kolla i kors med ögonen? ja
4.Kan dina föräldrar lita på dig? jarå
5.Kan du låta bli att prata i 4 timmar? om jag är ensam, så är det nog inga problem
6.Kan du va på fest utan att dricka? jadå
7.Kan dina vänner lita på dig? såklart
8.Kan du tänka att pierca naveln? ja, men vågar inte
9.Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja om jag inte hittar något fint så är det ju en självklarhet

Har..
1.Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja vem har inte?..
2.Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?  ja
3.har du syskon? en brorsa
4.har du någonsin rört de motsatta könet? ja
5.har dina föräldrar ljugit för dig? ingen aning
6.har du varit full den här månaden? hehee
7.har du tröttnat på dom här frågorna? litelätt
8.har du borstat tänderna den senaste timmen? nej, borstade imorse & ska borsta snart
9.har du pussat någon som är tre år äldre? ja
10.har du haft sex me någon som är tre år äldre? nej
11.har du haft ett förhållande me någon som är tre år äldre? inte förhållande precis..
12.har du funderat hur de skulle va att testa droger? nej
13.har du gillat någon som inte gillat dig nångång? osäker
14.har du velat haft sex med en kompis kille nångång? nej
15.har du ljugit på någon fråga än? lita på mig ;)

Vem...
1. vem är din bästa vän? ett par
2. vem älskar du? flertal
3. vem fick du senast sms från? Pato
4. vem vill du bli full med? ingen aning
5. vem är den bästa artisten? många..
6. vem pratade du senast i telefon med? någon som busringde
7. vem har du en liten crush i? ..
8. vem är snyggast i hela världen? me hihi
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? mamma
10. vem är snällast i världen ? jag =)
11. vem är din bästa kompis?  frågan fanns längre upp..
12. vem vill du prata med? T
13. vem sov du senast med? ashkin tror jag?
14. vem såg du senast full?  mina vänner
15. vem vet allt om dig? mina vänner
16. vem kysste du senast? Tanvir
17. vem kramade du senast? min mormor :p
18. vem kan berätta allt för dig? alla ;D
20. vem kan du berätta allt för? mina närmaste


Kommentarer
Postat av: maria

Boys don't cry :)

2009-08-03 @ 03:49:40
URL: http://naamans.blogg.se/
Postat av: Joakim.

alla dessa listor, typiskt bdb ;)

2009-08-03 @ 04:05:40
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Lägger du till mig på bloglovin lägger jag till dig ;)

2009-08-03 @ 18:58:24
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0