tvångstanke

Har tvångs att svara på dom hr frågorna innan jag lägger mig, ooh...

Jag kommer från:  finland,sverige&ryssland
Jag heter: Linnea H K G
När fyller du år? tidigt i november
Tycker du om någon just nu? ja
Om sex månader:  är det, februari
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ashkin eller mariana oftast
Vilken tid gick du upp idag? 09 ungefär
Har du sovit i din egna säng inatt? nej, mammas hihi 
Har du sovit ensam inatt? nej, med mami :$
Hur svarar du i telefon? "hallå" , "aa?" eller "hej!"
Vad ska du göra imorgon? ingen aning, skulle träffa T men vet inte
Var vill du bo när du blir stor? sthlm
Är det okej att gråta? självklart
När grät du senast? för kanske 2timmar sedan (kolla på tv)
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar/vår
Skulle du göra om du vann en miljon? mktmkt
Bär du glasögon eller linser? glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? verkligen inte.
Har du piercing? ja, några st.
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? osäker
Vill du ha barn? osäker, annars 1- höst 2
Är du bra på att laga mat? jadå:D
Hur vig är du? rätt så, tycker jag! kan lägga foten bakom huvudet nästan precis 
Tror du på ett liv efter döden? ja
Bor dina föräldrar tillsammans? nej, glad över det!!
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvälls tror jag.. 
Vilken ögonfärg har du? gröna med honungsbrunt runt pupillen 
Vilka hårfärger har du haft?  brunt,grönt,orange,gult, blond &råttfärgat
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja
Senaste låt du hörde? she cant wait
Brukar du bädda sängen? ja, varje dag :D
Har du kysst någon den sista veckan? ja
Vem kramade du senast? Mamma
Var du glad igår? ja
Sminkar du dig? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0