16 december 2009

Cha...

Vakna runt 09tiden idag & drog till skolan runt 11tiden. Efter skolan så hämta min pappa & hans fru upp mig då vi fortsatte till Täbycentrum. Gick runt där någon timma. Vi är inte helt klara än, Vi ska åka till några ställen. Sen hoppas jag att vi är klara! =) Köpte även en julklapp till min kusin hehe. Kom hem för kanske 1timma sedan..? Har ätit & bara suttit vid datan... Skulle sova hos Daniella idag, Vi skulle ha "tjejkväll" göra massa tjejsaker haha! Men vi får se hur det blir med den saken, Känner mig såå himla sjuk asso =( Tror jag&T har fått Streptokocker, iiigen för mig -.- Så vi ska till doktorn & kolla upp det. Slut snackat. Kanske uppdaterar senare. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0