18:10

Tjabbaaa...

Kom nästan inte upp imorse men jag gjorde det tillslut! Åkte till skolan runt 10tiden då jag hade matte sedan stöd. Efter skolan drog jag,Mariana&Daniella till grillen & käka pizza, mums! Efter det mötte jag min pappa & vi åkte runt till massa centrum & köpte julklappar till mig hihi. Men vi är inte riktigt klara än så imorgon efter skolan åker vi till Täbycentrum =) Kom hem för kanske 40minuter sedan har varit ute med min älskade vovve. Vi lekte i snön haha! Någon pedofil jaga oss så fick springa lite, jobbigt med uggs & mycket snö... Menmen, ska ner & käka närsomhelst sedan fixa lite grejor ;) Ni kanske får bild idag på det jag köpt/fått förra veckan. Pussheeej
min solstråle:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0