25 december 2009

Hallå...

Igår var det ju jul. Åkte till min farmor&farfar tidigt på dan där mina släktingar från pappas sida var. Var där tills halv 21tiden ungefär. Sedan tog jag tåget till Väsby där jag mötte T. Vi fortsatte hem till min morbror där mina släktingar från mammas sida var. Var där i någon timma... Min lill-kusin tvinga mig&T att leka med henne, hennes konstiga leker he-he! Vi kom hem till mig runt 00tiden. Mamma gav mig julklappar sedan gav hon en till T också, söt hon är haha! Sedan kolla vi på Habby feet höh... Vi vakna idag runt 14tiden kanske..? Viå Åt, duscha & kolla tv bara. Sedan skulle vi till min morbror igen men sa att han kunde åka hem för det skulle vara tråkigt. Just nu sitter jag hos Ashkins syster vi myser lite he-he ska sova här. Men nu ska jag gåååå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0