7 december 2009

Eloo...

Åkte till skolan runt 11tiden idag. Var i skolan med Mariana&Daniella & Sofia var & hälsa på. Efter skolan gick vi till centrum & kolla runt i lite butiker. Köpte en tröja =) Åkte hem runt 16tiden ungefär..? Har inte gjort så mycket. Ringt min bank & pratat med dom för har inte fått mina pengar än =( menmen, Har precis ätit. Jag & pappa baka pizza, Mums! Mår lite illa nu, Åt för mycket.... Ska damsuga sedan packa sen senare ikväll blir det att åka hem till min mor. Puss&Kram
Nya tröjan:

En svart kortärmas tröja med någon himla knut(?)

HAHAHA när vi satt inne på grillen såg vi denna man med RÖDA STRINGTROSOR MED EN SVART ROSETT PÅ:

HAHAHA FYYFAN!!


Kommentarer
Postat av: gabbie

Hahahah, det måste vara ett skämt :O

2009-12-07 @ 19:08:22
Postat av: L

SV:

hahaha nej tror inte d asso,han satt & kolla på gayporr på mobilen =o

2009-12-14 @ 23:34:58
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0