AVATAR

Hello...

I lördags så åkte jag in till stan på dagen med några st & kolla runt på mellandagsrean. Hitta ingenting faktiskt.. Konstigt..? ja verkligen. Menmen, Senare på kvällen gjorde jag nog inget speciellt vad jag kommer ihåg. Igår så åkte jag & T in till stan & kolla på bio, Avatar. Jag är förälskad i den filmen okej... Den är skiiit bra enligt mig hihi. Menmen, vi åkte hem till mig & kom hem runt02tiden ungefär. Vi hoppa i säng & kolla på film. Sedan efter det blev det tv bara. Vi somna runt 07tiden imorse ;o Mycket för mig för har inte varit uppe så länge på ett bra tag He-he! Han åkte hem runt 16tiden..? & nu är jag hos min pappa. Sitter & kollar på en film på 9an. Händer nog inget speciellt idag, tror jag. Är trööött Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0