bakning

Tjeenna...

Åkte till skolan som jag skrev att jag skulle hehe. Gick inte på mattelektionen & vet ni varför!? JO FÖR ATT, När jag tuggade tuggumi så bet jag sönder min tand =( Så halva tanden gick typ av, Buhu! Det är såå synd om mig asso! Det har hänt så mycket ont till mig på sistonde, Varför? Jag som är så snäll... Så Mariana följde med mig till Tandläkaren så berätta jag vad som hade hänt så la jag en vit lögn så jag skulle få tid direkt hihi. & det fick jag också. Ni vet, Om man är prinsessa så är man ;) Juste, Det var en gammal tant från kanske tunisien eller något där inne också, Hon knacka på min rygg & sa något på hennes språk (tror hon la en förbannelse över mig eller något) :o Menmen, Gick rätt så snabbt ska dit igen i Januari. Efter det gick jag & Mariana till ungdomsmottagningen & gjorde lite ärenden. Efter det, alltså runt 14tiden..? Kom min pappa & vi skjuttsa hem Mariana & efter det åkte vi & handla food. Har precis bakat chokladrutor & det blev lite fel men skitsamma! Tror det smakar gott iaf =) Nu blev det en historia här... Puss
Mina nya innetofflor:

Chokladrutorna:

Titta vad gullig jag är som skriver L ♥ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0