*

Du säger till henne - Jag tror inte hon gillar mig. Hon vill aldrig vara här.

Endå förstör du för sig själv ännu mer. Utan att du själv fattar det, tror jag..
Hon försöker - Men du är envis,egoistisk & tänker bara på dig själv & ditt livsgläjde! Inte mig eller henne.
Du förstår inte vad du gör, men det hoppas jag du gör tillslut. När du förlorat det du "älskar".. För jag kommer inte orka med detta så länge till.. 

Både jag & hon brukar prata med varann om DIG, hur DU beteer dig m.m. Hon har sagt åt dig men du får endå inte in det, synd det! Till&Med din egna mamma har sagt till mig - Jag förstår inte vart han fått sitt ego&snålhet ifrån. Men du själv tycker att du ger allt & delar med dig av allt. Men det är fel, Helt fel.

Detta är riktat till en person, En person jag inte tänker skriva här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: y

ja linnia, du behöver inte skriva sånt här i bloggen. Ha lite privatliv fan, vill du att alla ska veta om dina problem.

2009-12-25 @ 12:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0