fredagen

Hej...

Igår tog jag bussen till station runt havl 21tiden, Mötte Anna&Daniella på bussen. Sedan åkte vi till märsta där vi träffa alla andra tjejer! Vi tog bussen till norrbacka skolan. Dom hade hyrt deras matsal så det var grymt. Hade skit kul =D Skit mycket folk asso... Chill, Man fick all dricka gratis också dom gjorde massa goda drinkar till alla som "beställde" man fick välja vad man ville ha osvosv..! När alla skulle hem så fick man ta med sig det som blev kvar (när jag fråga iaf) Så tog typ alla chipsskålar, OM alla bomba mig sen :o Fick en tallrik kvar & lite annat... (Y) Jag,Anna&Daniella tog en taxi hem sedan runt 03tiden kanske..? Sov över hos Anna & kom hem för inte så länge sedan. Idag blir det att ta det lilla lungan ska nog vara med Anna&Mariana bara =) Får se vad vi hittar på.. Men ska fixa lite saker nu. PussPuss
Lite bilder från igår:

Anna,Eve,Yani&Daniella =)<3

Sofie&Mariana =)

Bellen,Daniella&Me =)

Mariana,Daniella&Tessie =)

Haha, Tessie,Me,Bellen&Patricia

Folk =)

Snyggigar =D

Ferid&Emir =)

Robin(?) =)

Dami&Tessie =)

Me&Dami Hahah kolla mina ögon =O

Folk =)

Me&Daniella =)

Mariana,Någon(?)&Någon(?) =)

Andres,Någon(?)&Gazza/Gassa(?) =)

Mer bilder kanske ni får senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0