godnatt gullegrisar

Har bara suttit framför datan & kollat tv + ätit där emellan ^^ Har precis målat naglarna också det blev ljusrosa =) Skulle ha läst min engelskabok till ett test imorgon men egentligen behöver jag inte (för jag ska gå i en högre grupp än den jag går i). Men ville endå göra det hehe men har glömt att läsa yeye.. Vet ni?.. Jag går i en grupp där folk som precis kommit till sverige går i, Dom som ska lära sig engelska/svenska. Haha lite kul! Men min lärare sa att jag hamnat i fel grupp. (Y) Tänkte bara skriva att, Jag ska lägga mig i sängen nu & gosa med min Nalle jag fick av T & tänka över lite saker&ting... Kommer säkert sluta med att jag ligger & skär mig menmen. Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0