GULT HÅR!!

Haaallå...

Igårkväll när jag höll på med mitt rum så skickar Yani sms & säger att vi ska på villafest. Åkte hem till Anna innan & var där ett litet tag sedan åkte vi till station runt 22tiden ungefär. Mötte Mariana i station sedan mötte vi Eve&Yani på tåget. Vi åkte till Älvsjö sedan åkte vi till Centralen sedan till Märsta sedan åkte vi svart taxi hem på natten... Sov över hos Anna. Idag så gick vi till centrum, Hon köpte present till sin kusin & jag köpte hårfärg. Köpte Ultra blond färg. Sedan färga hon mitt hår. Men nope, Det blev GULT istället för blont okej..! Ser för jäävligt ut =( menmen, Om jag färgat igen lär jag inte ha något hår på huvudet kvar, buhu... Kom hem för ett litet tag sedan & idag blir det en lugn kväll. Fixa lite grejor till imorgon bara =) kram på er
Mitt hår nu:

Det är gulare i verkligheten & speciellt där uppe =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0