julkalender

Godkväll fulingar....

Tog som sagt en långdusch, Gjorde en fläta efter det också hihi. Gjorde alltid flätor efter duschen när jag var mindre (eller mamma gjorde på mig). Har inte gjort ett piss efter det bara ätit mat. Mat är kärlek!=D Min pappa kom precis in & sa "vilken hand?" då tog jag höger & då fick jag en julkalender(?) med choklad i haha tack papi! =D<3 Men iaf, Ska kolla på andra avenyn som börjar vid 21bläcket idag. Men nu ska jag fixa en sak. Poss
Hitta en bild från min&Bellens dag=D:

Någon?Adde,Me&Lucy
Vet,vet. Mina ögon ser *pip pip* ut! hehe... Dom ser helt enkelt riktigt konstiga ut, ser ut som jag är helt borta(något jag ej var)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0