lite nytt

Tjabba....

Åkte till skolan runt 10tiden. Sedan efter skolan åkte jag&Daniella till Sollentuna sedan till Rinkeby för lite ärenden hehe. Skit jobbig, När vi satt på bussen mot rinkeby så kom det massa killar som går i Sofia&Ashkins skola som höll på. Dom tog kort på oss mitt framför ansiktet sen kasta dom tidningar på oss -.- Så irriterande så ställde mig upp & kasta tillbaka hehe... En av deras tjejkompis fick en tidning i ansiktet så hon börja skrika där i bussen, Aja... Kom precis hem ska äta lite, sedan kräma in mig & duscha. Ikväll blir det fest! Alla tjejer ska mötas i märsta station runt 21tiden. Alex fyller år så vi ska dit =) Men måste skynda mig & fixa saker nu. Hoppas ni har fredagsmys
Nya saker från idag =):

1. Någon grå väst(?)
2. Paljett-tights
3. Örhängen
4. Plånbok av "ormskinn"

5. Midjekjolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0