måndag

Heeej...

Har ni saknat mig? Jag vet att ni har, haha!=D Näe.. Har hänt lite olika dom här dagarna... I fredags åkte jag till Daniella lite senare på kvällen. Vi mötte Sofia&Maria ute en liten stund. Sedan gick vi till Ica & handla massa gott. Efter det gick jag & Daniella hem till henne. Vi satte på en film & sedan spela vi in massa videon hehe. Sov där sedan. På dagen gick vi till centrum med Sofia & kolla runt. Sedan runt 17tiden åkte jag hem & fixa lite. Runt 21tiden ungefär..? Kom Yani,Tanvir&Daniella till mig. Vi kolla film & så =) När dom hade åkt så slagga jag efter en liten stund. Just nu sitter jag hemma hos Daniella väntar på att hon ska ha sminkat klart sig. Efter det drar vi till skolan. Idag vid 18tiden ska jag till trafikskolan på något möte eller vad det är -.- Inatt åkte kära Sofia till indien, Hon ska vara där i 7hela veckor =o Kommer sakna dig<3 Ska dra nu, blev en bok. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0