mina tår blev is

Hallå...

T vakna tillslut, efter ett litet tag så det var ju bra. Vi tog tåget runt 15tiden till stan. Vi åkte runt lite hit&dit mina tår blev till isbitar okej. Sedan hitta vi butiken jag ville till, hehe! Beställde en tröja som jag&T ska åka in & hämta imorgon... Vet ni? Kommer inte få mitt studiebedrag, buhu =( Menmen, Fick money av papi så jag kan köpa den till mig iaf! Kom hem runt halv 19tiden ungefär, Åt direkt när jag kom hem. Mariana skicka sms att jag skulle komma till märsta & äta med henne&Yani tror jag..? Men kan inte, har ju inga pengar sedan ska jag till min mor närsomhelst. Har packat klart precis. Bara det jag ville säga. Kyss
Tessie,Linnia&Anna:

Har på mig Tessie's pälsjacka he-he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0