MITT FÖRSTA...


Tummen ner - för MAYBELLINE pulse perfection vibrating mascara. Alla kompisar till mig som köpt den säger att själva vibratorn inte funkar. Skit sak! Har du haft den? Har den isåfall funkat?



Tummen upp - för STIMOROL sugarfree gum Strawberry goes Lime goes Fusion. Dom smakar lika bra efter 2timmar som den gjode när man precis börjat tugga på dom & så luktar andedräkten lika gott hela tiden (enligt mig). Det är bra grejer det! Har du testat dom? Håller du inte med? Varför isåfall?


*Förväntar mig inga svar, Men vore gulligt om ni skicka en kommentar! =)


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah hände samma för mig, men du ska dra bort tejpen högst upp då funkar den ;)

2009-12-17 @ 19:39:43
Postat av: Anonym

tugummin äger :D

2009-12-17 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0