paradise hotel

Hejsan....

Har inte orkar skirva något, tyvärr. Har handlat lite saker dom här dagarna (ni får bild nästa vecka) sedan idag efter skolan så drog jag&Mariana hem till mig en snabbis sedan tog vi tåget till märsta där vi mötte Yani&Eve. Vi åkte hem till Yani & kolla på new moon skit bra! =D Sedan runt 17tiden gick vi iväg & Yani tatuera sig som Rihanna (dom där stjärnorna vid nacken ner till ryggen) Blev skit snyggt!! Efter det gick vi till Yani en liten stund till sedan tog vi andra bussen till märsta station. Jag&Mariana åkte till väsby & nu har jag varit hemma någon timma... Har inte gjort något speciellt, Bara ätit&kollat på paradise hotel sedan har jag kollat andra avsnitt här på datan också =) Men ska sätta på en film sedan ligga & fundera över livet tills jag somnar. Sov sött
Ashkin&Jag i vallentuna /somras:


Kommentarer
Postat av: mia

Vann du inte kenzas väska?

Men gå in på min blogg tävlar ut en likadan

Postat av: N

Har yani blogg?

2009-12-11 @ 21:04:47
Postat av: L

SV: nej

2009-12-12 @ 23:20:43
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet din kompis som har skiit fina ögon, vad heter hennes blogg? den hette något auiruba eller något?:)

2009-12-13 @ 02:26:53
Postat av: L

SV: hon heter, helut.blogg.se nu tror jag =)

2009-12-14 @ 22:28:21
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0