stinsvillan

Godkväll...

Igår när jag halvsov framför tv:n runt halv 21tiden så skickar Yani sms & säger att vi ska festa. Så hoppa in i duschen snabbt sedan fixa jag mig. Tog bussen ner till station runt 22tiden ungefär..? Mötte Daniella sedan hoppa vi på tåget lite innan 23tiden där vi mötte Yani&Sofie =) Vi åkte till Sollentuna där vi mötte Serdar & Reza & vi fortsatte till Stinsvillan. Var där några timmar, helt ok. Vi satt där uppe där det inte var så mycket folk eftersom dom spela rock där nere he-he. Jag&Daniella åkte hem lite tidigare än dom andra så hämta min far oss vid station. Vi skjuttsa hem Daniella, När jag kom hem la jag mig i sängen nästan direkt & kollade på tv & prata med Jean, länge sedan.... Vakna runt 14tiden någongång. Har bara legat i sängen sens dess, Kollat på massa filmer som kommit hehe! Händer nog inget speciellt idag om jag inte drar till McDonalds med Daniella senare. kramkram
Lite bilder från igår:

Daniella&Yani =)

Serdar&Reza, hehe dom ville inte vara med på bild..

Sofie så söt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0