tisdag

Hejpåer....

Försov mig lite idag med... Så fick rappa på! Tog 10bussen till skolan & gick på mattelektionen, halelulja!(8) Fick lite applåder & tårta... Om mina önskningar endå gick i uppfyllelse hehe. Menmen, Sluta runt 13tiden men var kvar i skolan lite. Irfan var & hälsa på, alltid han&hans danser, så sjuk i huvudet hahah!=D Fick med ett gott skratt iaf. Ett gott skratt förlänger livet(?) Får man ju se (tar på trä) Jaja.. Kom precis hem & ska ta en dusch fyfan hann inte duscha imorse för hade bråttom som sagt. Juste, Igårkväll när jag la mig i sängen hade jag så fruktansvärt ont i bröstkorgen, bubu! Mamma sa att jag måste andas ordentligt något jag tydligen inte gör. Slut snackat! Kanske uppdaterar senare. Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0