torsdag

Hejdu...

Åkte till skolan runt 11tiden. Varken Mariana eller Daniella kom till skolan idag =( Så var ensam i klassen av oss så var med Hedi för det mesta hehe. Sluta runt 14tiden då jag mötte T utanför skolan för vi skulle gå & göra ett ärende. Men det blev inte av för en sak... Så vi ska ta det nästa onsdag! Så vi gick tillbaka till skolan & satt i "mysrummet"..? Eller något rum med massa soffor & där folk spelar. Satt där i kanske 1timma med några st. Sedan tog jag bussen hem & här sitter jag nu. Har ätit massa mackor & chokladrutor mums!! Ska ner & ta ett grönt äpple snart med salt, Har ni smakat det någongång? Smaskens säger jag bara =) Har busat med min vovve också hihi. Uppdaterar nog senare. Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0