11 februari 2009

Hej på er.... Helt vanligt skoldag, Har äntligen skaffat ID-kort, Skaffade ju det 2006 men efter en månad så tappa jag den i stan när jag sprang till tåget så har inte orkatr skaffa det sens dess, Men nu så har jag det! =) Ska hämta ut ID-kortet om 3 veckor ungefär... Menmen slutsnackat om det.
Jag&några gick runt i cnetrum efter skolan (Ni som inte känner mig/oss kanske tror att vi inte har något annat för oss men centrum ligger precis vid vår skola hehe!) Så jag hitta ett skit fint linne som jag köpte, Mariana köpte likadan :)
*ett grått som man knyter runt halsen sen så är hela ryggen öppen typ*
Komm hem för kanske en timma sen & har bara ätit &lyssnat på musik.. Händer nog inget speciellt ikväll, MEN PUSS PÅREY
herregud, kolla hur vi gick runt i somras, måste bara hahahaha

Kommentarer
Postat av: linda

alååå var har du köpt din ryggväska ??=)

2009-02-11 @ 19:29:18
Postat av: Linneas älskling

linneaaa säg inte vart ifrån hehe

2009-02-11 @ 20:34:08
URL: http://tanyamasih.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAAHA

2009-02-19 @ 23:10:25
Postat av: Daniella

hahahaha sofia jävla offer, love you!

2009-02-23 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0